wiie

så mkt som kan hända på några få timmar. har hittat en bil i Boden så jag och morfar ska åka och titta på den idag, vi åker på kanske 1 timme.. Det har vart en massa strul med allt om var jag ska lämna Axel, men jag blev så sur på alla så han får följa med mig så kan vi parta i ny bilen (om jag köper den) och lyssna på Axels skivor som ska med:P och såklart en glass i boden!

Sen ringde Pecka precis till mig och frågade om jag kunde jobba imorrn, såååklart! Så när vi kommer hem sent ikväll blir det att fixa mat och sånt.. känns inte som om jag hinner med det nu riktigt. Frågan är hur jag och Axel ska hinna med att käka, kanske får springa in på sibylla och köpa nå burgare och äta på vägen :) låter inte så pjåkigt :)


slänger in lite bilder från pdol, det är ni värd!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0