tisdag

Ännu en dag har rullat förbi och idag har dagen varit oändlig. fick bara 700 ton så jag hade sorterat klar före lunch, sen rensade jag under banden, och sen tankade vi verken, fyllde hydraulolja och fettade verket.. sen tankade jag traktorn, städa lite inne så jag var klar vid halv 4.. kändes inte okej.. så efter en lång dag är jag hemma.. har ätit middag, legat i badkaret och filosoferat och nu har jag betalat lite räkningar och ska väl snart lägga mig sängen och kolla på tv.

Jag har faktiskt inget mer att skriva är jag rädd för.. jag känner mig rätt så mållös just nu =) Bara jobb, mat och sömn som gäller mina veckor, men det är fint! Jag tror förresten jag ska beställa lite kläder =) inte helt hundra än, känns som om jag inte har tid för att kolla ordentligt.. och mina mage skulle behöva några situps haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0