tiisdag

åh vad jag längtar tills imorrn efter jobbet, då ska jag klippa mig! har bokat tid och det är nog första gången på 1 år som jag bokat en frisörtid och det blir att klippa lugg och sen ska jag färga håret hemma till mörkbrunt. fan vad skönt med lite omväxling!

Sen får det gärna bli fredag och jag hoppas att jag inte ska jobba i helgen för planerna är att åka till Jokkmokk och mysa med världens finaste kille som jag inte träffat på 100 år (känns det som) Men vi har kanske haft 1 eller 2 kvällar själva på typ 3 veckor så jag håller tummarna för ledighet =) Bara saker att se framemot :P


Kommentarer
Postat av: Elina

Gilla :)

2010-08-11 @ 22:38:37
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0