thomas sabo ge mig

alla vet att jag är lite kär i Thomas Sabos smycken, alla är verkligen lika fin och speciella. hittade jätte fina berlock på åhlins men nackdelen med märket är att dom är så satans dyra! varför varför.. när jag blir rik så ska jag kosta på mig det här fina halsbandet=)

Bara 2980 kr haha


nej undra om jag ska slå på en film på voddler, inte det lättaste att somna nu. I 7 dagar så har jag haft andra rasten prick nu och ätit mat och skrattat som en tok åt alla trötta skämt :) ja dom säger ju att ingen dag är den andra lik, men imorgon då ska jag göra nått tokigt som att kamma mitt hår och lägga mascara på ögonfransarna, kan knappt vänta!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0