pina colada boy

Snart helg och jag är på kanon humör bara för att låten är så bra hah och jag har aldrig hört den förr, och ja jag vet att jag är efter =)

Denna dag har vart hur lugn som helt och samtidigt så stressig att svetten har runnit och jag har suttit som en dåre och pillrat på vågen fram och tillbaka. Jag börjar bli snabb, kan man skryta om att man kan skriva ut vågkvitton? haha jag tror jag skulle kunna byta från olivin till +10 med förbundna ögon, okej jag är gode stolt =)
Men i förrgår så råkade jag sabba allt och hjärnan fick arbete på högvarv för några små galna klick men jag löste det!

idag har sorterings verket varit sönder fram till efter lunch tid och sen var det bara att snabba på. imorrn kommer det iaf vara mkt att göra hela dagen om inget gör sönder, men det är härligt! jag börjar bli mer och mer vän med smurfen och snart har vi nog en vänskap, men skopan är skräp..
tog faktiskt med mig kameran idag men jag glömde fota nått :P


men nu väntar jag på mat och sen ska jag färga håret :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0