onsdag

Redan onsdag, och jag är antagligen ledig i helgen pga att jag nog ska jobba mån- sön dagtid och veckan efter mån- sön natt. så det blir 14 dagars jobb och det känns riktigt bra! ska nog vara på sepen dagveckan och nattveckan ska jag vara på tippen..

Idag har det var riktigt mkt att göra på jobbet, full rulle hela tiden och varmt som tusan speciellt när klockan slog runt 11 tiden och solen låg på.. men vid 1 tiden fick jag åka till Nalo där en reparatör skulle laga Ac:n, tog kanske 2 timmar så då satt jag mest och svammlade med lastbils chafförerna som inte hade nån körning. men fan vad det kröp i benen av att bara sitta där och dricka kaffe. haha

Men men funderar på om jag ska åka till stugan i helgen för jakke ska nog till lule och det är så trist att sitta hemma men känner ändå att jag orkar inte åka och supa en helg, vill bara ta det lugnt!
Men överraskningen var att jacob kommer hit nuuuu, han är här på 45 minuter kanske, då blir det mysipysi fast jag lär somna rätt så snabbt haha sen kanske han kommer hit nästa helg även fast jag ska jobba =) 

men nu måste jag diska det sista och sen städa upp i rummet =) tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0