onsdag

En trött tjej sitter här framför datorn och jag känner mig allmänt sliten. ska snart ställa mig duschen och bli lite ren och sen bädda ner mig i sängen.. :)

Fick förresten ledig på lör och sön. känns lite dumt men ändå underbart på samma gång. hade verkligen ställt in mig för denna helg! sen kan jag jobba när som helst!

Idag var jag tipptraktor som vanligt och det gick väl bra.. blev bara irriterad när jag inte förstår själva planen med att allt ska tippas på samma ställe, det kommer ändå rasa sen och då måste man bygga om.. äsch nu är det inte jag som kör grävmaskin men det blir bara en massa jobb, så nu gjorde jag vallen jätte bred bara för att ifall nästa maskinist kommer på att gräva ur där vi tippat idag.. nåja går inte förklara :) Annars har det vart bra förutom att jag var lite trött innan lunch.. men det kändes bra att jobba lite, man gör ändå inget hemma så =)


Måste förresten köpa Melissa Horns skiva.. ljuvligt!
Eller ännu bättre, skulle ni råka se hennes skiva så köp den till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0