men tänk

Men tänk vad mkt som kan ske på 3 dagar! I lördags så köpte jag en bil, och jag är grymt nöjd över den än så länge! Tänk att jag äntligen hittade en.. Den fanns utanför boden så jag och Axel laddade med dricka och tidningar och satte oss i bilen för en road trip.. Resan slutade inte så värst bra för när vi kom hem till Gällivare vid 11 tiden på kvällen så kommer jag på att jag har glömt nyckeln i Jokkmokk.. lyckat, securitas fick komma och låsa upp, 350 kr helt okej för att få lägga sig i sin egen säng.. för jag åkte på jobb på söndagen..
Idag har jag varit på lossbocken och matat crossen samt tagit undan material från banden, helt okej jobb, lite små svårt men jag börjar komma in i våg tänket =) Jag och smurfen börjar bli bekanta, hoppas på en vänskap om några dagar haha men jag måste säga att jag trivdes för jäkla bra på tippen ändå! men det som gör det så roligt beror nog mest på vilka som jobbar den veckan man är där! =)

Nåja nu ska jag hoppa ner i säng =P heeejs

Kommentarer
Postat av: Elina

Nycklar e ganska små så man tänker inte alltid på dem, jag glömde mina nycklar i tvättstugan, det var ju lyckat. Jag kom inte in förän nästa person skulle tvätta efter mig så jag fick vänta (A)



Skönt att du e nöjd med din bil iaf :D

2010-08-10 @ 18:37:20
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0