Jag borde, jag måste

Hade helst velat krypa ner under täcket, mys glo på tv och klappa på favorit Molly som ligger och sussar så sött i min säng. men nej Matilda. Jag måste ut med Molly först.. Tänkte ta en promenad till OK och passa på att fylla på mobilen.. två flugor i en smäll.. Sen måste jag äta middag. Får bli souvas och makaroner, har redan lagt ut köttet på tining.. Sen måste jag vattna blommorna, kamma Molly, dammsuga, packa upp mina saker från Pdol (Varför jag har inte gjort det innan!?!? grr) Samt städa lite i rummet.. Men nu har jag gjort bort datorntittandet för kvällen så jag kan fokusera på annat.. Det är rätt så skönt ändå att städa och få saker gjorda, speciellt med Mp3:n i öronen, och Molly hoppar upp och ner som en dåre när jag sjunger som en tok i lägenheten haha det är så härligt med sällskap här hemma =)



Kan säga att denna dag har vart stressig som få.. hade bara 2 lastbilar, 3 först, men vi började köra den korta vägen idag, så direkt en hade tippat kom nästa.. Smällen var när Norsken kom med den blåa catten och sa att vi skulle byta. Jag har inga problem med att byta maskin MEN det var inte riktigt rätt tidpunkt för att testa på en ny, plus att det var en tandad skopa och jag såg inte botten.. första halv timmen fick jag även inte igen dörren så jag höll på att dö av världens hemskaste gnisslande ljud! haha men det värsta var att jag nådde inte ner till pedalerna så jag var tvungen att lägga jackan och tröjan bakom sätet och sen små ligga ner :P Ni tror att jag nästan grät av glädje när reparatörern ringde och sa att han skulle komma med 120 C:n haha sen kom min E, och då var ännu lyckligare.. Men dagen var jobbig men lärorik, jag är glad när jag får stressa lite och känna att jag jobbar och inte latar där på tippen, för sådana dagar finns det!

pusspusssspussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0