hmm

Det här vart knepigt, vill men ändå inte! Vad skall jag göra, kanske det går att fixa men varför vara lat? helt upp och ner.. vill ju verkligen till Jokkmokk i helgen! kanske går att lösa får se annars stannar jag här i Gällivare, mest troligen.. tuusan

Tror jag glömde berätta hur effektiv jag var igår, jag städade hela rummet, dammsög, dammtorkade, bytte sängkläder och fixade till i garderoben. Sen så har jag städast bilen både invändigt och utvändigt. så den är skinande ren nu! underbart. jo sen dammsög jag i hallen  och trappen.. tjiing vad duktigt!

har förresten shoppat idag, nya hörlurar, 2 bh:s och trosor, och en "skinn" jacka..  :) Efter det blev det en fika med syskonen Ida och Carro =) trevlans!

nej nu ska jag fundera på hur jag ska lösa allt! pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0