hej hej =)

Har varit borta en vecka nu från bloggen och om jag ska vara ärlig så är det inte många minuter som jag har spenderat på datorn alls. Det enda jag har gjort i 1 vecka är att jobba, sova, jobba, sova, äta lite. haha Jag som trodde att jag skulle få mer tid till annat nu när jag jobbade natt men exempel vis igår så fick mamma väcka mig vid 4 så jag skulle hinna käka innan jobbet igen..
Vet inte riktigt hur den här veckan har gått, har haft mina missar, oftast har det varit lugnt, men någon dag har det varit hur mkt som helst att göra.. ja det varierar märker ni =)

Idag tvingade jag upp mig vid 12 tiden så att jag somnar hyffsat tidigt ikväll.. Jag har roat mig med att slänga kläder och göra det snyggt i garderoben men märkte precis att mina skor behöver sig en omgång med skoputs!

Ska nog fortsätta med viktiga saker här i rummet, som dammsugning, dammtorkning, byte av sängkläder..

Sen måste jag knepa med mina linser.. jag höll på i 40 minuter med att få in linserna men till slut hade jag så bråttomt att jag var tvungen att sticka med bara en lins:P

Kanske skriver lite mer sen ;D pussochhej! Har jag förresten sagt att jag längtar till helgen? då får jag träffa min karl och jag ska pussa ihjäl han!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0