heej efter 100 år

Har verkligen hunnit eller orkat skriva här i bloggen, de få gånger jag vart inne på internet så har jag bara kollat facebook och internetbanken. Har egentligen 100 saker att berätta om veckan och helgen men det är nog inte så intressant egentligen haha. men helgen har vart okej men var jätte trist att Lisa inte var med, blev som inte samma sak.. Sen så var fårön världens sämsta camping. vi hade tjänat på att bo på hotell i stan för vi tog taxi flera gånger om dagen. När vi skulle duscha så var det så kallt att man skrek, jag hade hellre hoppat ner i en vak.. Annars där då? dom hade inget i mat väg att köpa, förutom korv med bröd.. Det enda dom hade var chips, godis, choklad, läsk.. kasst ...
Men annars låg campingen fint osv men inget ställe jag kommer bo på igen..

Sen så har jag ju också äntligen fått träffa Jacob som kom hem från Bulgarien i tisdags, han var så söt och hade lagat värsta middagen när jag kom dit i torsdags, och sen såg vi en film som han hade laddat ner :D
får se när jag får se han igen, vet inte om jag ska jobba i helgen, men får se han kanske kommer i veckan ;D

Idag då? Var skit trött när jag klev upp, det blev inte lättare av att jag var tvungen att duscha bort lördagens fylla och söndagens baksmälla, för sånt orkade jag inte med igår på kvällen. Sen är jag också hundvakt, och att gå ut med Molly så tidigt som 5 på morgonen är inte det roligaste i världen haha.. Dom första timmarna var jag jätte trött men sen så blev jag piggare och piggare med tiden =) Och dagen har vart bra! Spenderat min tid i tipptraktorn som vanligt =) ska bli spännande att se vad som sker i framtiden, om jag får vara kvar :O håller verkligen tummarna :) Annars tappar jag nog orken och gräver ner mig haha

nu ska jag mysa med bloggar och sen dra på voddler ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0