heeeeej

Ändrade planer, jobbade idag så det blev ingen stuga för mig i helgen.. nåja, Axel ville stanna hemma med mig så vi har en mys helg fast både jag och han är lite osociala just nu och Axel har suttit inne och spelat tvspel HELA dagen, även fast jag ringt och sagt att han ska gå ut! haha

Men nu håller jag på med middagen, potatisbullar och bacon med lingonsylt såklart! om 10 minuter så börjar ensam hemma 2, ni vet när han kommer med på fel flyg och hamnar i New york , Jag älskar dom där ensam hemma filmerna :P Iaf när det är reklam så ska vi få hyra varsin film på OK, men lär väl säkert inte hinna se den ikv för den tredje vågen visas idag och den får ej missas!

Men idag har det fint, vädret strålande och jag på ett glatt humör, somnade nog runt halv 9 igår så utvilad var man men ändå trött.. Nu sitter jag här med min nya adidas tröja som fått av mamma från turkland, får ta kort sen, och förra helgen fick jag en skit fin jacka av jakke :P

Men idag har jag lite bilder att bjuda på från jobbet bara för aaaaatt..

vågen

Tanka farmaren

vår fina toalett:P

Jag spenderar mina dagar på tippen ovanför grävmaskinen som lastar i crossen. Lastbilarna som kört till mig i veckan =)

vägen man håller på att göra, "slalombacken" den ska gå mer åt vänster men verkar som om någon missuppfattat, iiiiinte jag haha :P

Traktor jag kör på tippen =)

min utsikt :P

Kommentarer
Postat av: Sussie

Toaletten kallas för övrigt för "Stinas Kontor"..hihi..så du vet;)

2010-08-07 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0