Ge mig tips

Jag vill göra nått åt mitt hår nu, antingen göra lite fler ljusa slingor eller färga det mörkbrunt. Vad ska jag göra? Jag har världens beslut ångest.. vill både och.. bestäm åt mig!
Sen, ska jag klippa lugg eller fortsätta spara ut luggen? Ska jag klippa håret ner till axlarna? Försöker ju spara ut håret jämnlångt, men om jag klipper lugg och samtidigt har håret i en paige så känns det så tråkigt och strikt.. grrrr :P Vilka problem vi kvinnor kan ha!


Kan säga att det blev inge dammsuga eller plocka upp mina väskor, nej nej jag har alldeles för trött och fick inte äta förrän vid halv 8.. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig för jag känner mig som en zombie..




Drömmer mig bort till en strand och hav.. fan vad fint det hade vart med en utomlandsresa!! jag behöver D vitaminer nu!  Tycker ändå om den här bilden även fast det ser ut som om jag har cancer, och vi är båda vita som snö, men hey det var första dagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0