=)

hallo lördag och jävligt fint väder, ligger här i ett sunkigt stökigt rum och svettas under täcket och Axel sover.. rätt så skönt att mys läsa bloggar och bara ta det lugnt samtidigt så gnager det i hjärnan att jag måste städa och sen göra det jobbigaste i hela världen, städa och vika kläder i garderoben, ser verkligen förjävligt ut.. men jag sparar det. Ska snart hoppa in i duschen och sen tvinga Axel ut på stan på kanske en fika?

Igår så somnade jag före 10 tiden, såå skönt.. dock var jag inte så jädrans munter när jag fick fyllesamtal av grabbarna bus kl 5 imorse för det är ungefär då som jag har klivit upp hela veckan så jag var pigg som en lärka efter samtalet! men lyckades iaf att somna och vakna vid 9 när jag fick nästa samtal haha hur orkar dom?

nästa helg blir det nog jokkmokk, får se vad som sker då.. jag är sugen på en kräftskiva har aldrig varit på det haha guud vad mkt jag aldrig har gjort.. nåja =) hade vart kul att göra nått utöver det vanliga iaf...

hejs hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0