yippiehippey

Nu har jag sparat ihop till tatueringen =D Nu väntar jag bara på att det ska bli den 12 november, kan inte tiden gå fortare? Är nervös över smärta och att jag inte kommer klara det, kanske borde ta med nån som jag hålla i handen som sist :D

Nu ska jag iaf lägga tattoo pengarna i ett kuvert och gömma det riktigt bra och sen börja spara på andra saker som mammas present =)

Hörda av Marri att flickan som lekte med elden har premiär i Gällivare nu i helgen! alltså samma dag som på de andra ställen (om jag fattade det rätt) Måste köpa förköp imorrn!! Nu ska jag bara hitta nån att gå med =) Hade helst velat se den på fredag..

Kanske ska göra nått sånt här?
Undra om jag fortfarande får bo hemma då?





Kommentarer
Postat av: jennifer

jag hade velat gå med dig på bio! är dock inte hemma i helgen :(

2009-09-16 @ 14:55:24
URL: http://jenniferlarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0