yes box

Nu sitter man här igen framför datorn. helt okejis. Väntar på att Svenska hollywood fruar ska börja. Ska bli ännu mer intressant =)

Idag hämtade jag upp Anna och vi drog till åhults och drog en cafe latte och en choklad boll, sen förbi lindex för nya handskar och concealer. Sen drog vi bara hem till mig och kollade tv och tråkade på. =)

Finns inget mer att säga för tillfället.

jo var förbi biblioteket och förlängde lånet av min bok, utvandrarna av Moberg. Vad jag är envis som börjar på en sån bok. så jag lär väl öppna den ikv och komma igång, men än så länge verkar den helt okej. Lite jobbigt med gammelsvenska.

nåja Strindberg lär jag inte försöka läsa (fast ska väl inte säga nått, som sån bokmal jag är haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0