work it

Dagen blev inte så sysslo lös som jag trodde, jag och mamma har gjort lite ärenden på stan och sen har jag hjälpt till att städa här hemma. Ska fortsätta med rummet snart. vilken katastrof ;D

Har även kommit på bäst födelsedagspresenten till mamma! Vet inte om jag vågar skriva här men jag kan säga avkoppling (massage), snö och vin med kompis/kompisar. låter fint? =)  Så jag har ringt massor av folk och hört ifall de vill hjälpa till och vara med på presenten. Det kommer kosta en hel del. Men när jag fått ihop pengarna till tatueringen så kommer jag lägga undan de andra klipp pengarna till hennes present. Har suttit och små räknat ihop allt som allt och ja kanske en kostnad på 4000 kr. Men vill verkligen ge henne det!


nåja allt rullar väl på här hemma som vanligt. Ja förutom en sak då. nåja. Jag ska uppdatera mer roligt sen =) Mamma är nog inte så glad över att jag är en internet nörd =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag bor i Härnösand, 5 mil norr om Sundsvall. Jag här i veckan blir det en massa jobb och sen så försöka hinna renovera färdigt hallen. Helst innan lördag då det är en bilutställning som vi ska vara med på och sen på kvällen har jag hand om en smyckes kväll här hemma hos oss. Usch så mycket det lät, haha man kanske ska dra täcket över huvudet istället! ;) Jag jobbar natt på ett äldre boende, många tycker att det låter trist men jämför man med ett dag jobb så dagtid (heltid jobbar men 20-21 pass per månad men på natten jobbar men endast 14 pass på en heltid och har mycket bättre betalt! =) Jag gillar det skarpt!

2009-09-07 @ 17:07:35
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://sarahadil.blogg.se

2009-09-07 @ 18:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0