Torsdag

Har sovit jätte dåligt inatt. Har vaknat en gång i timmen känns det som och känt mig pigg varje gång.
Men jag klev iaf upp ur sängen kl. 09.00, Solen sken och det fanns ingen anledning att ligga kvar i sängen för mamma skulle ändå dra mig upp.


Så nu sitter jag här i onsdags solen. Har glömt berätta att jag har blivit sjuk. Det rinner från näsan, och jag nyser hela tiden. har liite ont i halsen. Känns ju skapligt kul när man ska till Pite imorgon.



Nåja jag hoppas iaf på en ny header idag, Bella har börjat fixa en åt mig, en riktig ängel :D då kanske det blir roligare att skriva blogg :P Nå jag tror den kommer bli super fin, men vi ser när Bella hinner för jag har ingen brådska =) men spännande ska de bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0