Tisdag

Tokförlugnt på salongen idag. Hur som helst ska jag icke vara där i veckan men hon ska ringa i helgen. Har massor att fundera över och jag vet varken ut eller in vad jag vill. Eller jo en paraplydrink på stranden vill jag..

Vädret blev dystert och samma med mig. Har gjort plättar idag till lillebror, hann även äta upp en hel drös själv. Känner mig så mätt att magen ska spricka. Har nog inte ätit så mkt på väldigt länge!

nåja. måste fixa Axels flätor idag, känner mig inte alls så taggad. Ska även diska, städa, ut med hunden. Nej usch vad jag känner mig lat, lat, lat! Men imorgon har jag semester igen och det är lite skönt.

I helgen blir det kul!! Peter har även bokat Go kart till lördagen så vi blir ett helt gäng som åka :D
Tänkte även hinna med lite shopping ;D På tal om köpa. Köpte ett par byxor idag på Jive, rätt så snygga faktiskt. Men äter jag fler plättar lär dom aldrig komma på benen haha

Så för att slippa all packning så till pite drar jag på mig jeansen, kavajen och nån tröja. Och lägger i lite saker i handväskan som smink plus tröja och trosor. Sen lånar jag kläder av Peter för Go karten, perfekt för han jobbar på fredag så jag passar på och shoppar då.  Nej taggad brud nu ;D


Skriver mer snart. Martin hjälper mig med photoshop att ladda ner alltså. får nog en trögstämpel just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0