Tisdag

Visst är det tisdag? Det är som att dagarna flyter ihop. Mamma tvingade upp mig halv 10. Hon sa: Nu har du fått sovmorgon upp!!

Nåja, snabb åt min frukost och sen drog vi på en promenad på dundret, blev en runda till åke på toppen =) Har faktiskt aldrig vart där så det var kul! Dock var det jätte dimmigt, man såg bara från en stolpe till den andra.
Men satan så vackert det har blivit nu när hösten närmar sig! Färgerna uppe på dundret skiftade i rött, orange, gult, grönt i alla olika nyanser. Vilken synd att kameran stannade hemma :(
Men vi ska kanske göra en tripp till vägen västerut i helgen och där lär det vara ännu mer fantastiskt =)

Nå nu städar jag rummet, så där skit tråkigt som vanligt.

Men har även lånat en box på bibblan idag med spanska lexikon och nu ska jag verkligen börja! Jag ska bli bäst på spanska ;D Tror ni jag lyckas? Det återstår att se! Nu ska man tamefan ta itu med det!

Skriver mer sen, hinner inte nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0