TATUERING BOKAD ;)

Den 12 november smäller det! Då ska jag göra min andra tatuering :D Jag har tänkt boka tid hela sommaren men det var först nu jag tog tag i det, så jag får vänta lite längre, men 3 månader är inget. då hinner jag gå ner i vikt och spara pengar! Men pengarna rullar inte snabbt, den kommer kosta ungefär 3000 kr och det är inte så jätte mkt. Något jag däremot blev jätte nervös över var att han bokade in en hel dag åt mig, herregud sitta en hel dag och bli tatuerad på magen (sidan) Kommer kännas. Men ser verkligen fram emot det ;D

Äntligen!!!!

Kan berätta vad jag ska göra, har ju en ödla på magen som känns så tråkig, så jag ska göra växter som ödlan klättrar på, kommer gå både under och över ödlan ganska högt upp. Jag visste inte vad jag ville ha för växter så han har fria händer att göra en skiss och den får jag se först nån vecka innan tatuering (lite små nervöst) Men jag får väl säga till då om jag vill ha bort nått eller lägga till. Tatueringen ska ligga på sidan av magen, men med tanke på att ödlan är mer mitt på magen antar jag att den går åt sidan. Nån som fattar? Nåja ni får se nån gammal bild på min nuvarande tatuering och ni får nog bättre grepp om de då =)

 
Ni ser tråkig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0