Storstädat

mamma: Nu får du fan kliva upp
jag: men du skulle ju ha väckt mig vid 7 ist! Det är ditt fel att jag fortfarande sover
mamma: men kliv upp då!
jag: nä jag ids inte.

nåja jag låg och drog mig en stund.
hade världens skummaste dröm inatt. absolut inte realistisk denna gång. haha

nåja jag har iaf städat hela mitt rum. Tänkte dammsuga nu även. Men jag har iaf fått Rogers nattduksbord, vilket behövdes. har slängt en massa grejer, som väskor. Har lagt ner massa fula prydnader i en låda och har gjort de lite finare i bokhyllan.
Nå inte mitt dröm rum, saknar mitt rum i Jokkmokk men vad ska man göra?

Jag och mamma har funderat på en ny tv till mig så jag var och kollade igår, men det känns som om jag hellre sparar till en 40 tum ist för att köpa nån billig 30 tum, det lönar sig i längden när jag väl flyttar hemifrån.
Vilka problem.

nå vad händer idag? absolut nada skulle jag gissa på, som vanligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0