Stora sjöfallet

Vi tog en tripp till stora sjöfallet idag för att se hur det ser ut på sommaren/hösten =) Vi hade egentligen tänkt åka till Ritsem och grilla korv men vi hade en grinig jävel som ville hem så fort han satte sig i bilen. Vi for runt och stannade lite här och där för att ta kort. Min kamera måste vara den sämsta i historien men med lite photoshop blev endel hyffsade :O Nåja, vi åkte in till Stora sjöfallets camping, och där var det fullt med tanter, nån sorts spa helg :O med massage, manikyr, frisering osv. Så det var trevligt med lite liv och rörelse =) Vi tog en lunch där som bestod av köttfärssoppa. riktigt god! Hade faktiskt inte förväntat mig det men
topp poäng på den=)



Vi såg får i abborträsk. =)


Vi såg en ren, och jag var sån turist och fick för mig att fota haha


Vid bryggan mot Salto


Nån bild jag tog från bilen. SNÖ!


Våghalsen Axel :P


Vid Vaisa


En schvamp:P


Mami :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha men matilda jag lovar att du ska slippa få dricka det=P

2009-09-12 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0