Sommaren med Göran

Glömt bort att berätta att jag såg Sommaren med Göran på bio i söndag, jag och lillebror =) Filmen var jätte rolig men jag blev lite smått besviken. Men absolut en rolig film. Lite typisk svenska humor när den är som bäst =) Alltså en film man ska ha sett men inte den bästa filmen man nånsin sett . hajjar ni ? ;P

Har glömt bort att klaga över min onda fot! Nån trampade ju mig i foten på öltältet, inte med mening såklart.
Hur som helst blev tån helt blå och uppsvullen, vilket jag märkte i söndags. Hade egentligen tänkt trycka igenom ett gem genom nageln men mamma tyckte inte den var nog blå, men då började nagelbanden svälla upp. Så jag tog en nål igår och tryckte jätte lite och det bara rann ut blod. haha äckligt va! Nå nu vet att jag inte är nån hypondriker och hade faktiskt ont. nåja tån är fortfarande blå och den kommer nog lossna. men det gör inte lika ont när jag går =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0