som en död gris

Jag är helt slut! Klev upp 07.00 och gjorde frukost till lillebror, sen glömde han sin ryggsäck när han skulle cykla till skolan så jag fick åka dit och lämna den. Direkt när jag kom hem så gick jag ut med hunden, blev en promenad på över 2 ½ timme! Det blåste som fan och benen ville vika sig av utmattning på slutet. Men nu har man fått grymt bra träning, synd bara att jag glömde stegräknaren:(

Ida och jag ska iaf på stan en snabbis sen när hon slutat skolan vilket borde vara om kanske 30 minuter. Jag borde egentligen duscha men jag orkar inte! Är jag äcklig som går med träningskläder? är trotsallt inte svettig.

På tal om träningskläder, jag premiärade mina nya byxor idag. Jag köpte dom på en affär här i Gällivare som heter On the edge. Dom är super sköna och sitter perfekt. dock får man punga ut med lite pengar, närmare 1500:- men det är det värt för att få bra kvalite =) favorit byxorna nu iaf!




Kommentarer
Postat av: Anna

Yes promenad dejten gick bra, vi gick en jättelång promenad nere vid vattnet. Då Härnön är just en ö så är det rätt mycket vatten här. :) Jag tycker det är så rogivande att promenera där.

Snygga byxor på bilden, är dom vindtäta och vatten avstötande med?

2009-09-10 @ 18:27:04
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0