simslim

Knäckte idén om att jag ska åka och simma imorrn, mamma tyckte såklart att Axel ska följa med. ja men visst! Jag kommer väl få ångest lr nått. Jag ser framför mig hur han hoppar ner i vattnet och sjunker ner som en sten på botten och jag simmar på där i lugn ro.. sanningen är att Axel är jätte duktig på att simma. Men jag är en sån person som är orolig hela tiden, det är jätte jobbigt. Även fast han är jobbig som en nöt så är han min älsklingsgulligull=)

Nåja smal imorrn då? vi säger 1 km för det är jävla trist att simma i Gällivare när den bara är 25 m. 40 längder är döds trist.




btw har hittat nått som jag absolut vill göra! 2 flugor i en smäll! så underbart! Har fått broschyrerna nu och jag knappt vänta tills jag får läsa mer ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0