schlitna bryds

Jag gillar att se konstig ut på bilder, speciellt när snygga Anna är bredvid mig och posar glatt så gör jag så att mina ögon är lite sådär mystiskt halvöppna så det ser ut som om jag festat 8 dagar i sträck och bara vill hem och sova. Jag har tråkig så ni får se mina vackra exempel. me liiike


Låt våra ögon berätta en historia på 10 000 ord. Vi hade en orsak att se ut som vi gör. OK?
Men jag diggar bilden för vi hade så kul :D


haha jag tror jag dog en stund när jag klickade upp den här bilden på förstora!


Jag sover egentligen på den här bilden men Anna vill fortsätta på:
to be continueeed ;) grrrraow


Det går inte hålla dom uppe




haha jag dör! Nej men helt ärligt, även om jag var nykter i 5 år så är mina ögon ändå halvöppna! så ni får inte tro att jag är nån alkis *host* alla vet att jag blundar på mer än varannan bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0