Pitefise

Tjo nu åker jag snart till pite, om 10 minuter åker jag och moffi mot järnvägsstationen där jag hoppar på bussen. 

Jag är lite knäpp men finns det nått bättre än att åka buss? Jag tycker det är jätte mysigt, ligga och läsa en bok eller vecko tidning, lyssna på musik och lösa kordord, käka en macka som man gjort dagen innan. Och ja bara koppla av. För det finns absolut inget att stressa sig över i en buss.

Så nu ska jag slappa :D 

morfar sitter och säger att jag ska bomma bussen. men jag säger: nej det är 25 minuter kvar, tar 5 min till bussen.. Nog för att han kör som en igelkott men ändå ;D


Kul kväll ikvväll:P btw så kommer apan med massa andra skellefteå bor =) Riktigt nice

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad ska du göra för spännande i Piteå då? =)

2009-09-04 @ 16:46:50
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0