Onsdag

Oj vad tiden går fort, nu känns det som helg :D

Denna dag har vart helt okej. klev upp kl.7 och fixade frukost åt lill ungen. Efter jag skjutsat han till skolan så drog jag ut på en prommis med Mollan i 1 timme. Riktigt skönt men lite små kyligt faktiskt.

Hör och häpna, när jag kom hem så drog jag inte täcket över huvudet, utan jag tog genast fram spanska boken och börja plugga. =) Så från 9- 11 låg jag med näsan framför boken och gjorde olika spanska övningar, översatte texter osv. Guldstjärna åt åt mig =) 
 
Hämtade bror 13.00 och sen bar det iväg mot stan med Izza, hon premiärade systemet, jag köpte förköp för bion, och vi tog en fikaÅhults =) Kanon dag med andra ord!

Nu ska jag gå och säga hej till mamma som nyss kom hem, Roger är även här! känns lite konstigt nu när han inte bor här nå mer men det är ju trevligt och middag blir det snart ;D





Försöker lära mig Photoshop, och då måste man väl experimentera? ful bild men so what =)

Kommentarer
Postat av: jennifer

ja det var synd. jag ska nog kika bion på måndag tror jag :) jag börjar praktiken vecka 40 och då vill jag gärna spendera så mycket tid med dig som möjligt! :D kuuul :)

2009-09-16 @ 16:21:48
Postat av: jennifer

ja det var synd. jag ska nog kika bion på måndag tror jag :) jag börjar praktiken vecka 40 och då vill jag gärna spendera så mycket tid med dig som möjligt! :D kuuul :)

2009-09-16 @ 16:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0