ny vecka, nya möjligheter




En till måndag. vad deprimerande det känns. Jag börjar sakna skolan haha Man känner sig så tråkig hela tiden 24/7.

nåja, gårdagen? Anna kom förbi, hon kollade på när jag dammsög bilen sen for vi och kolla på hus. jag och hon, stora planer! haha nej men huset var jätte fint och det är mamma som kollade på det och jag hoppas hon ska buda =)

Sen har vi mest skrattat åt youtube. Bästa var mic swallow som jag la in igår på bloggischen =D

Sen ensam mamma söker. hahahahaha

Nå nu tar jag det lugnt, väntar på att Anna ska bli klar, sen ska vi göra, ja vad? ingen aning. vad finns det egentligen att göra i gve förutom att vandra på dundret?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0