nått nytt

Satt och kollade på "the biggest loser" idag och kom på att fan vad roligt det hade vart att bli personlig tränare! Vilket inspirerande yrke, man får hjälpa någon att förändra sitt liv, även om det är en smal person man jobbar med så finns det en anledning till att de ber om hjälp!
Jag är ju också lite små sugen på att plugga och det är en linje jag verkligen skulle kunna tänka mig. Okej jag är inte super smal och vältränad men allt det där intresserad mig och det finns hur mycket som helst att lära sig!

Nåja imorrn har jag säkert hittat på nått annat att plugga till eller jobba med =)
Jag har ju så mkt ideér men det händer inget!


Men ikväll kan jag planera lite på min framtid som proffs personlig tränare som förvandlar fettisarna till skinnisar.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0