Nära vart då?

En konversation mellan Roger och mamma och jag som lägger mig i.

mamma: men det är ju nått hus till salu på väg (kommer inte ihåg, vid norska vägen iaf, typ mittemot korsningen till sandviken)
Roger: Okej
mamma: Men det blir så långt då...
jag: meh det är de väl inte? Det är ju skit nära
mamma: Det är de väl inte? Det är ju jätte långt till jobbet och Axels skola
jag: ahh ehm jo det är sant
mamma: haha är det som jag tror, du mena att det är nära till krogen!!!??
jag: haha amen, nja eller jo det var ju det första som dök upp hehe men de nära till stan med
mamma: men hur ofta är man på stan?
jag: jaa jag vet inte, aldrig?

Vilken fylle varning när det första som dyker upp i skallen när man söker efter hus är hur nära det ligger krogen. haah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0