Mysteriet med män som hatar kvinnor


Jag och morsan skulle se på män som hatar kvinnor för nån helg sen men filmen har helt mystiskt borta och fanns ingenstans! Jag sökte fan överallt! Jag började seriöst överväga att nån gick in i lägenheten när jag var ute med hunden och snodde saker av oss.

morsan tyckte jag var töntig
: men ofta dom bara skulle sno en film
jag: men det är ju genialiskt! att sno små saker varje gång man går in, då märker ingen.

Nå mysteriet är löst nu!

Det visade sig att Roger hade lånat ut filmen till Stina när jag var i Piteå utan att meddela det. Först blev jag lite sur, han bor ju inte ens här och bara lånar ut ens grejer utan att säga nått.
Såklart får Stina låna filmen och hon visste ju inget.
haha

nåja jag är glad över att vi inte hade nån gåutmedhundentjuv och nu kan jag se på filmen med mamma, nån gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0