l

jag: hej jag åkte taxi igår och jag kan ha tappat min korthållare
taxi: okej vem åkte du med?
jag: ööh det vet jag inte
taxi: Vad var de för bil?
jag: ehm nä jag vet inte
taxi: men vet du inte vad de var för bil?
jag: nä jag kollade inte riktigt
taxi: men var det en cadillac eller saab
jag: haha men inte vet jag hahaha
taxi: men vad heter du då?
jag: Matilda Andersson
taxi: och du bor på rallarrosen, nå vet jag vem du är, det är ju jalle!
jag: haha jag förstod nästan de!!
taxi: men herregud och du har tappat din korthållare i taxin, hur lyckas du!
jag: men byxorna var lösa
taxi: och du tappade byxorna?
jag: haha men näää den for ut
taxi: jaha byxorna for ut. ja då vet jag.
jag: haha vad knäpp du är!
taxi: Ja och du tappade byxorna.
jag: hah vi säger så, skriv upp de!
taxi: det ska jag göra, alla i taxi vet ju vem du är! Nu får du ta de lugnt!
jag: hahahahahahaha ja vad hemskt!
taxi: Men de lugnt jag har tystnadsplikt, men inte mot dig!
jag: HAHAHAHA sluta nu! men jag ringer på måndag :P

 
haha Jalle måste ju vara den roligaste person som existerat hah

frågan är: Var är min korthållare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0