kvällnytt

Har precis var hos Petra och Johannes, alltid lika trevligt att träffa dem =)

känner hur trött jag verkligen är nu, blir nog att slänga sig i sängen snart. Ska se om det är nått lite värt att titta på. Annars pluggar jag väl på spanskan. Har faktiskt kommit en liiiten bit. Ska skriva upp de sen! Underligt nog så är jag i fullfart hela tiden (känns det som)
Men har hunnit med att översätta nästan en hel text. Är det nått jag undrar över så ringer jag bara pappa ;D

Imorgon ska jag försöka med en riklig promenad och mina situps. nu jävlar ;)

men nu ska inta ligg läge och vänta på sömnen, mja om nått timme iaf ;)


ska bli bättre på bloggen, den är dö trist I know. den ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0