jag dör

Vill ha snus, jag lovar, jag försöker sluta snusa varje dag men det går inte, blir tokig, vill slå, skrika och äta upp allt. Varför var man så korkad när man var liten att man provade på att snusa, röka och dricka. Jag borde ha blivit ett religiöst barn. Tyvärr så visste jag att Gud var bullshit redan när jag var 4 år och mamma skulle förklara om jesus, gud och blahabla. Jag var alltså ett klokt barn. Borde finnas nått annat för barn så de inte blir beroende, behöver inte bara finnas kyrkan.

Kanske starta nått ABB. Anonyma beroende barn, dit går man direkt när man känner ett beroende. Smart, ålder 11- 20. jag skickar ut en annons i kometen nästa vecka.

Nu vill jag ha bullar vilket betyder att jag måste gå till OK och främja mitt beroende (för att jag inte fick hjälp i tid) Jag köper nog en white och en vanlig. mumma vad gott!!


Kommentarer
Postat av: angelica

jaa men precis :)

tack för tipset :D

är aldrig en nervös person så har fördelen på min sida :D

2009-09-16 @ 21:24:17
URL: http://angelicahoolmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0