Jag bara måste

Egentligen vill jag inte skriva i bloggen förrän den är klar, men jag inte låta bli!
Helgen har vart lång, en 3 dagars, ångest eh jo
Men dom 2 första dagarna var roliga, det började med att vara chaffis till Ritsem och när vi var framme fick man börja ta. Vi hann även göra oss kända i porjus och sjöfallet haha :P
på fredag började festen när vi vaknade och det blev en lunch/middag på husmans. trevligt trevligt. Vi bastade på fjällnäs och festen fortsatte hos Brolle (brullan numera) hehe
Vi hann även kroga och det var trevligt med lagom mycket folk. Vi gillar lagom!
på lördagen hann man precis öppna ögonen innan första cidern sprättades upp
men jag blev aldrig berusad, konstigt för festen slutade vid 1 på natten då jag var jävligt less på allt. drog hem och lagade makaroner och korv mitt i natten för att sen inta sängläge.

Vilken helg! tack för alllt gott folk men nu är jag faktiskt less =)


lägger inte in alla bilder, men jag lovar det finns mycket att skratta åt ;P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0