ingen ork?

Jag satt faktiskt vid datorn igår, men av nån anledning så orkade jag aldrig skriva nått blogg inlägg. var nog på så dåligt humör. Var de nästan hela dagen av nån konstig anledning.

Men men gjorde några roliga saker igår, var nämligen i stugan som ligger i Vettasjärvi.
Jag och mamma gick igenom alla mina saker från när jag var liten. Det var världens sötaste kläder, sparande endel :P (hoppas jag får en liten flicka) Sen var det en massa böcker. såklart Kitty! Jag har nog haft uppemot 30 Kitty böcker, och jag älskar att läsa när jag var liten! läste även sweet valley high som också var mina favoriter =) Jag sparade bara några kittyböcker. Och har även en massa av dem i Östansjö som ska slängas.
Det fanns även Frida och Julia tidningar, läxböcker. osv

Skit kul verkligen! hade man haft tid så hade man gärna suttit där i flera timmar och läst =)
Hittade även en skolkatalog som jag har garvat till ;D hah och mina spicegirls kort!


Hittade även en berättelsebok som vi hade i 5:an där vi skrev ja olika berättelser och där fanns en historia som jag och Zabina skrivit tillsammans som hetter "mysterierna i Ramsele". Den handlade om att det försvann sudd och pennor osv. haha höll på att dö av skratt när jag läste den. speciellt när alla namn som är med verkligen finns =)


hoho nu ska jag göra nått vettigt. eller inte. ska hämta lillebror om 1 timme, gäller att slappa nu till man ska hinna med allt. som ge mat, ta han till träningen, natta han =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0