igaar

Hittade precis min korthållare, den var på toan =) vilken tur!!  

nåja, gårdagen?
blev tjej fest hos Izza där vi drack en för drink och en cider, men det gick otroligt segt. Var inte alls hungrig men visste att jag behövde äta. Sagt och gjort vi stack till olles och jag beställde en grillad biff med vitlöksstekta champinjoner, vitlökssmör och potatisgratäng. gott!! Då var jag absolut jätte hungrig =)

Vi drog mit krogen runt 11 tiden och det droppade in folk då och då och på slutet var det riktigt mycket folk, ja för att vara helgen före löning, jag är
förvånad!!

Efter krogen drog jag och Anna till Manuella för att se om vi kände nån där som skulle vi på efterskiva, riktigt taggade, men inget napp så det blev att ringa taxi och sen slänga sig i sängen. När jag kom hem såg jag att jag hade hårigt sällskap i sängen. Så jag och Mollan har legat och myst framför house of wax, men såklart somnade man på engång =)

Bilder från båda kvällarna. tog inte så mkt bilder så you know


eeekan

tommy

anna. nu ska vi sitta i knä!

F: Nja alltså jag vet inte. A: men kom igen, ska bara känna

And they are for you!

Liga, Jessica, Anna och Sandra=)

snoppöppnaren=)

i vrål åket =)



Födelsedags brudarna =)



Denna håriga typ hittade jag i sängen

I fyllan hittar man på saker som att fota sig själv och
sin hund hahahaha det enda jag får i sängen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0