I bring sunshine to piiiiteåå

Bam när jag klev av bussen till pite blev det fin väder, vilket är otroligt ovanligt när det gäller mig, jag brukar alltid föra med mig regn och rusk ;D

Peter slutade iaf tidigare så vi drog till han och lämnnade mina saker och drog sen till stan där jag shoppade allt på Gina, notan slutade på 567 kr ungefär. inte så farligt. blev 2 bas linnen, ett svart och ett grått. Sen en kofta med skärp som man bara drar på sig när man fryser ;D Och sen som en "kofta" till som är kort i magen. skit snisigt ;D
Sen tog vi en fika på Waynes.. 

Nu är vi iaf hos Peter, han står i duschen, och vi ska väl se på film snart, det blir Baksmälla :D ska bli kul, har inte sett den men har hört att den är bra!

Får se hur det blir med fest ikv, alla skulle visst komma imorrn. men vi tar väl och förser oss med lite alkohol och sen kanske går på krogen om vi orkar =)

kom och tänka idag när jag passerade Öjebyn idag att oj vad nära att jag skulle flytta dit och gå i samma klass som Linus och Peter, men att det inte blev så utan istället fick vi gå i samma klass på gymnasiet istället haha. helt sjuk.. Några få man känt sen man var liten och ett sånt sammanträffande =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo jag är bättre absolut, men långt ifrån bra än tyvärr.

Vad fin koftorna lät, kan man få en bild på hur dom ser ut? =)

Hur har du haft det i Piteå i helgen nu då?

2009-09-06 @ 16:14:08
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0