Hjälp

Jag råkade ställa mig på vågen igår 57 kg! gått upp 3-4 kg.
Vem kan stoppa Matilda när hon rullar fram?
Det här är illa, nu måste jag börja jobba på min super trimmade kropp.

Men jag kanske borde ringa fru Anka, hon vill hjälpa svenska tjejer, dom är alldeles för tjocka och ovårdade, det stämmer helt på mig ju! Jag går omkring med mjukisbyxor och utan smink, snus under läppen, bruna tänder och mina fula glasögon som jag köpte när jag var 14 år. Kanske därför jag är singel?


Så Anna Anka om du ser det här så ring mig!




Nej jag får inte heller på mig mina byxor:/

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag har själv gått upp några kg men det går att träna bort ;)

2009-09-28 @ 20:34:26
URL: http://confidence.webblogg.se/
Postat av: Sussan-drömen om att bli skolkötersk

som sagt träna är bättre, sluta snusa, du kan ju skffa linser (om du vill) ooch jag tror de bara är en själv som kan påverka hur man ser ut, sen 57 kilo är lite... själv är jag 14 och väger 50 kilo (när jag är vuxen kommer jag väga runt 60 kg?) är 1,67 lång medans min kompis är 1,71 lång ocg väger 64... man kan inbilla sig mycket och eftersom du bara väger 57 kilo så kanske de har gått för långt, ta han om dig själv du är fin som du är!

2012-03-04 @ 10:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0