hihihihih

Ska snart hoppa in i badkaret tror jag, mina fötter är helt förstörda och dom behöver få vila. lite skrubb och knubb. Nej dags att börja ta hand om sig själv?

Sen ska jag mot banken för att lägga in lite pengar på mitt konto från praktiken och sen ska jag köpa ett häfte som jag kan skriva allt om spanskan i. Mamma har suttit och förhört mig men blev så sur när jag inte kunde nått haha

Bäst att träna nu då? Nåja, måste väl rappa på nu. känner jag banken väl så lär jag få sitta där i 1 timme, kul!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ja det låter som på banken här hemma då. Det lyckas alltid vara pensionärs träffa den dagen man ska dit! ;)

Tyvärr har jag inte hunnit med Sundsvall än, har haft fult upp med jobb. Men jag hoppas att kanske hinna dit på söndag iaf. Har du börjat plugga spanska? Vad duktig du är :)

2009-09-09 @ 14:47:23
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0