Gomorgon verkligheten

När jag vaknade så trodde jag att de var nå fel på väckarklockan, jag somnade ju nyss? Nä de var visst inte så, klockan stod 7 på morgonen och det var bara att kliva upp och väcka en sjukt trött lillebror. Han gormade och hade sig och det slutade med att vi tog bilen till skolan. när jag kom hem tog jag en liten prommis med Molly, Kan säga att det behövdes, var riktigt skönt.

klockan stod på halv 9 när jag kom hem, vad ska man göra nu? såklart kolla på how I meet your mother, efter det la jag mig och läste på min Moberg och somnade i en djupsömn.
När jag sömnigt skulle kolla vad klockan var så dunkade jag läppen i nattduksbordet och jag vaknade!

That's it. Alex ringde mig idag och sa att de blev nån tjosan med biljetterna när ekan skulle hämta dem så jag fick ingen. nåja, jag orkar inte hålla på att gorma med sånt, det kommer fler gånger =) dom får de säkert jätte skoj där i lullan =) Själv ska jag slava för min mor här hemma ;P


nå uppdatering kommer sen jag har kidnappat min dator till mitt eget rum. Jag känner mig stressad



Min fantasi är på topp

Molly är en muntergök, när hon tigger i vårt kök
från morgon till kväll så gör hon allt
hon kan även, även skaka hand..

Nån som har nått bättre rim? Ja det här sånt här vi gör i vår familj, hittar på låtar om vår käraste Molly. jag tycker jag var rätt så kreativ trotsallt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0