godmorgon

Jag gillar att vakna och sen hörde hur kass jag är. Det är faktiskt skit kul och det är säkert inte menat som kass. Men tro det eller ej, jag gör alltid fel! Jag kommer inte på en enda gång jag gjort nått rätt eller bra.
Ibland blir jag lite fundersam och tänker, men vadå, jag sitter hemma varje dag, jag hjälper till alla morgonar jag ska och alla kvällar, jag går och lägger mig vid 10 tiden på kvällen pang bomb, så ser min dag ut. Men såklart är det katastrof ifall jag sover för länge. Minnsan andra barn, dom sover inte till 10 på morgonen, även fast dom är arbetslösa. nähä

Då får jag väl skärpa mig, ska gå ut och gå med Molly nu och fundera lite på allt, och vad jag kan göra bättre.

En fråga? Hur fan gör man rent ett mackjärn? Jag tror jag ska sluta äta varmamackor, det slutar alltid i gräl.

puss och kram skumbanan, jag håller tummarna för söndag, annars gräver jag ner mig =)

Kommentarer
Postat av: Elina

Det mestadels består ju av ost o fett som fastna där så ta papper o ta bort allt? Du kan ju ta plast stekspade o skrapa bort det som sitter fast hårt :)

Så gör jag iaf o det blir fint o rent :D

2009-09-30 @ 17:52:28
URL: http://confidence.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0