god morgon

Sov morgon till 08.00, inte illa pinkat! Och lillebror hade stigit upp tidigare än mig, gjort frukost helt själv, klätt på sig och borstat tänderna innan min klocka ens ringde. haha nå han är ju  faktiskt 10 år och klarar sånt. Men ibland får man gorma med mindre barn (även äldre hmm)
Så det enda jag gjorde var att skjutsa han till skolan och nu ligger jag här och myser i sängen.

Ska nog snart kliva upp, tror jag. Vill städa lite i rummet så mamma bli stolt över mig, måste börja på ett nytt kapitel i spanskan. Sen ska jag laga mat. guess what, det bli bakad potatis :D har inte ätit det sen Örebro och jag börjar få abstinens. Men det går aldrig bli godare än La baguett, men jag ska försöka! tro mig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0