film nu

Sitter och små glor på en film men vet inte om det känns så värt. Hade nog helst velat sudda bort allt från hjärnan och slänga mig i sängen. Men då kommer bara alla tankar. usch och fy. Nu är man less på allt. Varför blir jag alltid så när jag blir arbetslös? haha

nå sitter och klappar på Molly nu. Axel har ätit kvällsfika och han har kommit i säng, jag tror (hoppas) att han sover. Snart kommer mamma hem och det blir väl nice.

min semester börjar med att jag troligen kommer skjutsa Axel till skolan. Nå sånt är inte så jobbigt. Bara dra på mjukiskläderna och sätta sig bakom den pinsamma ratten.

Jasmine höll på att garva ihjäl sig idag när vi var på stan och jag skulle backa, bilen låter rent ut sagt förjävligt och det hört flera km, garanterat! hojja. Nu ska jag börja gå mer istället för att skämmas bakom golfen

Har förresten fått photoshop idag, Martin har gått in i min dator via fjärrhjälp och fixat det åt mig. Tusen tack! höll på hur länge som helst. men äntligen kan man iaf göra lite som klippa, kontrasterna och lite sånt :P Är ju inte hajjare på photoshoppa men jag besegrar det =) så för tråkighetens skull får ni ego bilder i black&white =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0