feelthefeeling

Nu blir jag stressad, både Anna och Janne har fått jobb, varför kan dom inte ringa mig och säga GRATTIS Matilda du har fått jobb hos oss! suck, men 5 av mina ansökningar ligger inne som intressanta för annars hade jag redan fått nej som jag fick på de andra. åh det skulle ju vara så kul att komma bort och träffa nya människor men samtidigt umgås med Anna och Janne =) jag håller tummar och tår! börjar bli små stressad nu, när får man veta? Och vet ni, jag skiter i om jag måste jobba som lokalvårdare, det spelar ingen roll. jag tror ändå det blir kul!

Ett annat dilemma. Har hittat en brädablocket, har väntat lite för länge nu, den kanske är såld, men ska jag köpa? 1000 kr är inget men ändå mkt när man är arbetslös. beslutångest, kanske jag ringer idag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo malmö är fin stad, men själva stämningen, sååå mkt folk och hel konstig uppbyggnad av staden hehe=P Ne Malmö ska jag inte bo i=P

2009-09-15 @ 17:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0