dreams

Jag tyckte ändå drömmar är rätt så intressant, brukar inte riktigt tänka på vad jag drömt egentligen, dom är oftast bra och när jag vaknar ligger jag kvar i sängen så fortsätter jag drömmer precis som jag vill. haha

men kom att tänka på idag att man ofta drömmer sånt som händer i verkligheten.

som i lördags så drömde jag att jag var på raggen i Skellefteå och helt plötsligt så kommer jag på att Sarah är ju där just denna helg, så jag ringer henne och hon säger vilken väg som Sanna bor på. ingen aning om vägarna där men då kommer jag på att mamma skaffat GPS i bilen.

Alltså det är ju väldigt aktuellt, första gången Sarah var där och vi har precis skaffat gps som jag lärt mig använda, dock har jag aldrig varit i skellefteå så alltså måste man förvandla staden till vad man tror det ser ut som?

Inatt så drömde jag att jag var i jokkmokk på snabb resa och då kom jag på att jag skulle till Lisa och kolla på hennes och Kennys nya lägenhet.

Och dom har precis flyttat dit och jag ska ju faktiskt kanske till Jokkmokk på fredag!

Lite små sjukt. Undra vad man drömmer om i natt då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0