Det finaste någon kan få

Det finns en låt som jag tror fan är den finaste låten som finns. Det är såklart Det finaste någon kan få av Molly Sanden. hon har den absolut vackraste rösten jag hört!

Texten i låten är jätte fin och har ett budskap som gör att man mår så jävla bra när man hört den låten. Jag håller tummarna för Molly i framtiden och väntar på andra succeer.

Dock tycker jag att Molly är ett litet knäppt namn att döpa sitt barn till men men. Jag har ju också en Molly, men hon kan inte sjunga, men tigga kan hon!!  ;)



Här får ni den super fina låten som alla antagligen har hört=)


Kommentarer
Postat av: Anna

Dina jeansleggings är assnygga är dom köpt på Gina med?

Spanska är ett snyggt språk, men jag kan tänka mig att det är rätt svårt. Haha ja mat är bra skit, det är dumt om din mamma kommer hem och din bror ligger avslagen på köksgolvet av hunger. :)

2009-09-09 @ 18:35:27
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0